بھارت میں کرونا وائرس سے مزید4 ہزار205 افراد مر گئے ہیں!

نئی دہلی (مانیٹرنگ ڈیسک‘ویب ڈیسک‘صحافی ڈاٹ کام) بھارت میں کرونا وائرس سے مزید4 ہزار205 افراد مر گئے ہیں اس طرح کرونا سے مرنے والوں کی کل تعداد2 لاکھ54 ہزار225 ہو گئی ہے جبکہ 2 کروڑ33 لاکھ40ہزار938 افراد کرونا وائرس کا شکار ہوگئے ہیں.ورلڈو میٹر کی جانب سے جاری اعداد و شمار کے مطابق گذشتہ 24 گھنٹوں میں کورونا کے 348,529نئے کیسز سا منے آئے ہیں اور اس وبا سے4205 اموات ہوئی ہیں۔ بھارتی اخبار کے مطابق کورونا کی دوسری لہر ہندوستان کے لئے بہت مہلک ثابت ہوئی ہے۔صباح نیوز کے مطابق ملک کے تقریبا 90 فیصد علاقے میں کورونا وبا کی ہائی پوزیویٹی ریٹ دیکھا جا رہا ہے۔ بھارتی حکومت نے منگل کے روز کہا کہ 734اضلاع میں سے 640میں مثبت شرح 5 فیصد سے زیادہ ہے جو قومی حد سے زیادہ ہے۔ کورونا وائرس کی مہلک دوسری لہر میں فعال مقدمات کی وجہ ست اسپتالوں اور قبرستانوں کا برا حال ہے۔

شدید بیمار کوویڈ مریضوں کے علاج معالجے کے لئے آکسیجن اور ضروری ادویات کی شدید قلت ہے۔ وزارت صحت کے ترجمان لوو اگروال نے کہا ہماچل پردیش، ناگالینڈ جیسی نئی ریاستوں میں کوویڈ معالات کی مثبت شرح دیکھی جارہی ہے۔ ہم انفیکشن کا شکار ہیں۔ ہمیں کورونا کی زنجیر کو توڑنے کے لئے اقدامات کی ضرورت ہے۔ بھارتی اخبار کے مطابق کرونا کی وبا نے ملکی معیشت کو بری طرح متاثر کیا ہے۔ لاک ڈان تقریبا پورے جنوبی ہندوستان میں شروع ہوگیا ہے۔

معاشی طور پر لاک ڈان ملک کی بڑی ریاستوں کے کاروبار اور معیشت کو بری طرح متاثر کررہا ہے۔ ریٹنگ ایجنسی کرسیل نے اپنی تازہ رپورٹ میں بتایا ہے کہ ہندوستان کی جی ڈی پی نمو کی شرح اس سے پہلے تخمینے والے 11 سے 8.2 تک گر سکتی ہے۔ تلنگانہ کے علاوہ، اقتصادی طور پر اہم تامل ناڈو، کیرالہ اور کرناٹک سمیت پورے جنوبی ہندوستان میں اگلے کچھ دن لاک ڈان رہیں گے۔

Sahafe.com

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں